aku mac baru

salam n hye all . aku ney barubaru sak bwat blog . mac ada y aku nda taw , so blew bhakan kamu helphelp aku . (=

Wednesday 30 November 2011

):

akue mac egat g pa dya ckp ma aku . tapie bila akue tgk fbnya mcm nda sangka plak  . sakit sangat hatie ney tapie akue maw wat mcmana , akue ney bkn sapasapanya g . barue akue sedar , 
bkn suma nasihat tue berguna .
" jgnlha bcintacinta yea , dosa sak tue "
katakata trakhirnya tuk akue . tapie akue rasa tue cuma alasannya , dya ckp dya blew bantue akue sebagai kawan . tapie tiap masa kue tnggu bantuan ethue , cuma suatue penantian y teda ertie  mcm akue y teda ertie ma dya . napa lha akue fikirfikir dya . akue maw mulakan hidup baru , no need sapasapa y bantue . tapie bantuannya tetap akue tnggu sala kue tgk buktie y dya sowg y egat janjie . lawlha akue dapat ckp mcm ney kan ma dya . baru akue senang . ):

No comments:

Post a Comment