aku mac baru

salam n hye all . aku ney barubaru sak bwat blog . mac ada y aku nda taw , so blew bhakan kamu helphelp aku . (=

Monday 28 November 2011

tak seindah semalam

suma owg pastie pena rasa sakit hatie tapie rindu kan ? begitue gak ngan akue . aku tue syg sngtsngt ngan dya tapie biarpun aku ckp balikbalik ckp koe tetap ngan keputusan mue . lagie pun tuk kebaekkan kaw n akue gak . jadie takpa . hurm , lagie satue . ada y setujuh kha law da sowg lelaki ckp y dya akan tnggu kmue  ? 
bunyinya mcm syok kan . tapie sbenarnya sebaliknya . da sowg lelaki pena ckp ma akue y dya akan tnggu akue sampai akue jadie single , aku happy sal aku merasa , dha gak owg y betulbetul syg aku tapie perasaan tue cuma sekejap sak lepas ada mcj y smpai d tpon kue . 
'' law da cewek kue tnya pa hubungan kita , kaw ckp ted papa yea ''
mungkin aku tak berhak maw mrh sal dya bukan sapasapanya akue tapie aku mac punya perasaan . aku mcm rasa hina plak . tapie ndapapa lha . mungkin dya bkn y tbaek tuk aku n mungkin tlalu baek tuk akue . (=

No comments:

Post a Comment