aku mac baru

salam n hye all . aku ney barubaru sak bwat blog . mac ada y aku nda taw , so blew bhakan kamu helphelp aku . (=

Tuesday 29 November 2011

should be change (:

ceh , dha tue owg kan falling inlove kunu dya maw aku . kurang mngerti bha akue means mue ethue ... hehe ... 
tapie law dya serius aku uki sak . uki tak bermakna aku terima n tak bererti menolak gak . mendalam tue means akue . akue pena ckp ma owg len camtue tapie skrang akue tgk dya da cukup bhgia ma owg len n nampak sgt dya tak fham means akue kan .
takpalha , akue lagie suka dya bhgia ngan owg laen darie seksa  maw akue (:
seriusly , akue maw mulakan hidup barue .
maw jadie y differently dgn akue y dluw .
jahat ney akue dluw , pcya taw nda , tpaksa gak lha pcya . d:
namaw sua d pijakpijak oleh downgdowng y takda means tuk aku n not usefull tuk aku . akue maw usaha sendiri jadie akue blew betulbetul puas hatie.
kata owg usaha sendiri lagie byk meansnya dalam hidup dariepada makan darie hasil titik peluh owg len (:

No comments:

Post a Comment